Soluția noastră pentru afacerea ta
Dorim să implementăm o cultură de afaceri care va corespunde tuturor standardelor de calitate
Contabilitate inteligentă
-
Perfectarea documentelor primare;
-
Pregătirea dispoziţiilor de plată;
-
Perfectarea documentelor de casă şi a deconturilor de avans;
-
Perfectarea actelor de verificare cu contragenţi;
-
Calculul impozitelor şi taxelor;
-
Calculul salariilor, concedialelor şi a foilor de boală, a impozitelor aferente acestora;
-
Retur de marfă;
-
Vom pregăti actele pentru deplasarea salariaților în scop de servici, vom calcula diurna şi cheltuielile de transport etc;
-
Inventarierea mărfurilor/materialelor/creanţelor/datoriilor, pregătirea actelor pe rebut, perisabilitate etc;
-
Pregătirea documentelor transport marfă, foi de parcurs şi contabilizarea casării combustibilului;
-
Contabilizarea operaţiunilor de delegaţie, de reprezentanţă, donaţii etc;
Avantaje
Concentrare asupra afacerii tale
Ne ocupăm noi de sarcininile zilnice de contabilitate, astfel încât să vă puteți concentra pe ceea ce faceți cel mai bine - să vă gestionați afacerea.
Rapoarte prezentate la timp
Nu veţi avea griji privind prezentarea corectă şi la timp a dărilor de seamă – contabilii noștri sunt responabili de aceasta.
Propriul contabil
Suntem la dispoziţia Dvs. prin intermediul telefonului sau a internetului. Toți clienții noștri au la dispoziție un curator personal, care va răspunde la orice întrebare legată de contabilitate și fiscalitate.
Audit este o activitate a cărui scop este de a ajuta compania să-și atingă obiectivele propuse.
-
Analizează procesele afacerii, procedurile și activitățile
-
Evidențiază problemele cu care se confruntă compania
-
Propune recomandări de soluționarea acestora
Vă oferim o gamă completă de servicii de audit
Audit fiscal
Audit fiscal
Audit independent privind verificarea autenticității și corectitudinii rapoartelor fiscale ale societății, precum și corectitudinii calculării și plății impozitelor și a taxelor aferente. Scopul principal al unui astfel de audit este prevenirea și evitarea riscurilor fiscale.
Audit financiar
Audit financiar
Examenarea efectuată de către un auditor competent și independent asupra situațiilor financiare ale entității (sau asupra unor părți ale situațiilor financiare) în vederea exprimării unei opinii motivate asupra imaginii fidele, clare și complete a poziției și situației financiare precum și a rezultatelor (performanțelor) obținute de aceasta. Auditul financiar verifică situațiile financiare, procesele și tranzacțiile unei societăți v
Auditul situațiilor financiare individuale și consolidate
Auditul situațiilor financiare individuale și consolidate
Auditul situațiilor financiare reprezintă activitatea de examinare în vederea exprimării de către auditorii financiari a unei opinii asupra situațiilor financiare, în conformitate cu standardele de audit, armonizate cu standardele internaționale de audit
Аudit tematic
Аudit tematic
Audit tematic al unui anumit segment din activele sau pasivele companiei. Ca urmare, clientul primește un raport de audit cu o descriere detaliată a acțiunilor și procedurilor efectuate, identificând abaterile și încălcările, precum și recomandări pentru eliminarea acestora.
Servicii resurse umane pentru afacerea Ta
Atunci când apar dispute sau întrebări în relațiile cu angajații, specialiștii noștri vă ajută să clarificați situația. Specialistul HR va întocmi și va verifica contractele de angajare, va perfecta întregul set necesar de acte, va oferi consultații și asistență la cel mai înalt nivel.
Ce va face un HR?
-
Întocmirea, administrarea, perfectarea, actualizarea întregii documentații de personal, în conformitate cu modificările legislației
-
Perfectarea pachetului necesar pentru CNAM
-
Acordăm suport în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului
-
Executarea întregului proces de angajare /demisie/concediere a salariaților
-
Programarea concediilor de odihnă anuale, întocmirea graficului și informarea salariaților
-
Eliberarea diverselor certificate pentru salariați
-
Întocmirea dosarelor personale și fișelor - MR2, arhivarea acestora
-
Acordăm suport legislativ pentru orice problemă apărută în domeniul relațiilor de muncă
-
Elaborarea fișelor de post ale angajaților
SSM (securitatea și sănătatea muncii) are ca scop asigurarea celor mai bune condiţii în desfăşurarea procesului de muncă, apărarea vieții, integrității fizice și psihice, sănătății lucrătorilor și a altor persoane participante la procesul de muncă
Activitatea de prevenire și protecție are ca scop asigurarea unor condiții de muncă optime, prevenirea accidentelor și a îmbolnavirilor profesionale în rândul persoanelor antrenate în activități lucrative.
Perfectăm setul de documente necesar pentru SSM:
-
Ordinul сu privire la desemnarea și stabilirea atribuţiilor și responsabilităților în domeniul SSM a persoanelor desemnate;
-
Ordinul cu privire la elaborarea și aprobarea instrucţiunilor de SSM;
-
Instrucțiuni de securitate și sănătate în muncă pentru toate ocupațiile/posturile de lucru;
-
Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale la locurile de muncă;
-
Metoda de evaluare a riscurilor profesionale la locurile de muncă;
-
Fișa de evaluare a riscurilor profesionale;
-
Ordinul cu privire la elaborarea planului anual de protecție și prevenire;
-
Planul anual de protecţie şi prevenire;
-
Fișa personală de instruire în domeniul securității și sănătății în muncă pentru toți angajații;
-
Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de SSM;
-
Registrul de înregistrare a accidentelor de muncă;
-
Registrul de evidență a instructajului de securitate antiincendiară etc.
Calculator pentru determinarea costului serviciilor
Aflați prețul serviciilor de contabilitate ținând cont de specificul afacerii.