Pachete și prețuri

Calculator pentru determinarea costului serviciilor

Aflați prețul serviciilor de contabilitate ținând cont de specificul afacerii

Forma organizatorico-juridică:
ÎI
SRL
SA
Genul de activitate
Numărul de angajați
Volumul vânzărilor (ultimele 12 luni)
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni
Numărul de operațiuni

Pachet: Micro

Pachet: Micro

Pachet: Micro

Pachet: Micro

Pachet: Mini

Pachet:  Mini

Pachet:  Mini

Pachet:  Mini

Pachet:  Mini

Pachet: Activ

Pachet: Activ

Pachet: Activ

Pachet: Activ

Pachet: Activ

Pachet: Activ

Pachet: Activ

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Pachet: Business

Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0
Suma:
MDL 0

Lăsați datele de contact pentru a primi o ofertă personalizată

Nume Prenume
Telefon
Email*
Expediază
eclipsefull

FAQ

Este pe masură dificil să organizezi o afacere şi să eviţi lucrul de rutină cu diverse documente şi hârtii. Acest lucru îl vom face noi. Le vom procesa, le vom arhiva și le vom păstra atâta timp cât va fi nevoie.
În dependenţă de necesităţile Dvs, vă oferim diferite soluţii „la pachet”, unde pot fi incluse sau nu, opţiuni ce ţin de întocmirea documentelor primare, păstrării şi livrării acestora.
Aceste documente sunt foarte importante pentru o evidenţă contabilă corectă. Ele ar avea un efect direct asupra veniturilor şi cheltuielilor companiei, la fel şi asupra corectitudinii calculării impozitelor. Vă rugăm să le scanați/fotografiaţi şi să ni le expediaţi în format electronic. Dacă aveţi acumulate mai multe documente şi acte, am putea să trimitem un curier să le ridice.
Notă: Vom avea nevoie ca maxim până în data de 10 a lunii viitoare, toate documentele primare în original să fie prezentate curatorului companiei
Conform legislaţiei, sunteţi obligat să păstraţi documentele primare, nu mai puţin de 3 ani (în dependenţă de tipul documentelor). Noi vă oferim posibilitatea păstrării documentelor primare în arhiva noastră. Noi le vom sorta şi le vom arhiva. Ulterior, veţi avea posibilitatea oricând să luaţi un document sau să ridicaţi întreaga arhivă.
Principalul scop al companiei noastre – este comoditatea şi calitatea. Cu noi puteţi comunica prin intermediul telefonului sau prin intermediul internetului. În plus, un contabil de birou are nevoie de concedii, foi de boală etc. Pentru aceste perioade oricum le platiți. Cu noi, nu veți avea asemenea griji. Un contabil de birou v-ar costa de 2-3 ori mai scump decât serviciile noastre, însă nu veţi fi pe deplin asiguraţi de competenţa profesională a acestuia.